Velkommen til Vejle Roklub

Vejle Roklub er en sports- og motionsroklub, placeret inderst i Vejle Fjord ved foden af ”Bølgen”.

Vi ror primært på Vejle Fjord men også på andre danske og internationale farvande.

Vi optager løbende nye medlemmer

Vi tilbyder instruktion hele året og optager løbende nye medlemmer - både dig der aldrig har roet før og dig der er roer fra en anden klub eller tidligere har været roer i en roklub under Dansk Forening for Rosport.

Træning hver dag, sommer og vinter

Der er tilbud om træning hver dag, flere gange om dagen – fra tidlig morgen (før arbejde), til formiddag og til sidst på eftermiddagen (efter arbejde). Derudover er der træning i weekenden.

Vi træner både på vandet og på land med tilbud om effektiv træning i romaskiner flere gange om ugen – også hele året rundt.

Kontakt os og aftal hvordan du kommer i gang

+18 år:

+65 år: