Nøglebrik til klubhuset

Alle medlemmer kan få udleveret en personlig nøglebrik og opnå adgang til klubhuset. Alle aktive medlemmer med en nøglebrik har adgang til både yderdøre og værksted.

Pris:
Brikken koster 125 kr. i administration (ikke depositum), som ikke refunderes. Klubben tjener ikke på formidlingen af nøglebrikkerne.

Sådan får du en nøgle:

1. Skriv en email til it@vejleroklub.dk eller send besked (se kontakt til højre) og bed om en nøgle
  2. Du modtager kort efter en faktura på 125 kr. via hjemmesiden (ikke bankoverførsel)
  3. Når betalingen er registreret, lægges din personlige nøgle i en kuvert med dit navn på i dueslaget "Nøgler" i bestyrelseslokalet indenfor 1-2 arbejdsdage (du får besked via email)

Sådan fungerer nøglen:
Hold nøglebrikken tæt på den elektroniske nøgleboks ved de 3 yderdøre (2 gavle mod øst og vest samt brandtrappen).

Vigtigt:
-Klubhuset må IKKE forlades med døre ulåst (med noget i klemme så de ikke smækker) eller porte ulåst.
-Branddøre SKAL være lukkede, især når man forlader klubhuset (fx værksted, bådhallen mod trappe og omklædningsrum, 1. sal mod trappen)
-Hvis der lånes værktøj eller andet materiel fra værkstedet, så skal det returneres til værkstedet igen samme dag, medmindre andet er aftalt med Materiel eller Bestyrelsen
-Nøglebrikken skal forblive anonym (der må ikke skrives på den eller være sammen med information, der siger, den hører til "Vejle Roklub")
-Rapportér med det samme hvis nøglebrikken er blevet tabt eller misbrugt