Svømning

Svømmetræning søndag aften

Fra oktober til april kan alle medlemmer frit deltage i klubbens svømmetilbud i DGI Huset Vejle hver søndag kl. 17-19.

Svømmehallen kan være lukket i forbindelse med ferier og andre arrangementer. Hold øje med AKTIVITETSKALENDEREN

Adgang til svømmehallen sker via foreningsdøren ved cykelstativet bag DGIs indgang Nord. Der laves ikke adgangstjek, men stikprøvekontroller.

Der er altid livredder tilstede.

Roning på vandet kræver 600 meter svømmeprøve

Af hensyn til sikkerheden er det et krav at alle medlemmer aflægger svømmeprøve før roning på vandet.

Prøven aflægges en gang om året af alle medlemmer der ror på vandet.

Det er det enkelte medlems eget ansvar at gennemføre svømmeprøve og viderebringe dokumentation herfor til bestyrelsens kontaktperson (se herunder).

Svømmeattest

Medlemmer kan printe svømmeattesten ud fra klubbens hjemmeside og få vores livredder til at skrive under.

Thorkild er vores faste livredder hver søndag i klubtiden.

Han står på kanten af det store svømmebassin og henviser til den reserverede bane, som vi har fået tildelt.